Recent Posts

luni, 13 mai 2013

Custom order - Wedding pillow



     Hello, darlings! Tocmai ce am revenit dintr-o mini-vacanta prelungita care m-a oprit din a mai posta. De fiecare data cand plec din Bucuresti ma izolez de internet, mailuri, facebook si nu mai sunt la curent cu nimic. Recomand cu caldura o "cura" de genul acesta, pentru ca atunci cand o aplic ma intorc cu chef de munca si forte proaspete. Nu am lenevit chiar toata ziua, mi-am facut o ordine in prioritati si am descoperit ca in capul listei se afla ideile legate de nunti. M-am bucurat foarte mult atunci cand Irina m-a contactat si m-a rugat sa ii realizez o pernuta pentru verghiete. Cum sunt gata sa raspund oricarei provocari, m-am apucat de lucru imediat, iar rezultatul il puteti vedea mai sus. 
     In curand voi posta experientele prin care am trecut eu ca mireasa, idei pe care le puteti realiza chiar voi si un kit cu mai multe lucruri de care veti avea nevoie in ziua nunti si pana atunci: invitatii, marturii, place-carduri, meniuri, pahare pentru miri si nasi, accesorii. Stiu cat de grea este organizarea unei nunti, asa ca sper sa va ajute tot ce voi scrie de acum inainte.
     Pana data viitoare, va doresc o sapatamana minunata si incarcata de energie pozitiva! :)

0 comentarii: