Recent Posts

miercuri, 18 septembrie 2013

Prima aventura


     Mes chéries, azi vreau sa va vorbesc despre primul cadou personalizat la care am lucrat imediat dupa ce am lansat serviciul de cadouri personalizate. Cadoul se adreseaza unei colege de munca a persoanei care m-a contactat, iar singurele detalii cunoscute era acelea ca domnisoara in cauza prefera negrul si are un stil minimalist. Prin urmare am conceput un colier din perle si accesorii placate cu aur pe care sa il poata purta la serviciu, fara insa a uita sa ii dau acel touch de glam de care avea nevoie: si anume o brosa detasabila din voal si dantela care fiind aplicata pe colier il transforma radical. Am realizat o cutie din carton bordeaux pe care am personalizat-o cu numele sarbatoritei si am ambalat-o intr-o hartie de culoare natur, dantela si panglica satinata maro. Pentru ca nu se cade sa oferi un cadou, sau cel putin asa am fost eu invatata (#oldschool), fara o felicitare scrisa am lucrat si la acest aspect. Astfel am realizat o felicitare din acelasi carton din care am facut si cutia, pe care am aplicat aceeasi dantela si panglica utilizate la ambalarea colierului. Florile le-am cumparat la fir de la florarie si le-am ambalat tot in hartie natur pe care am legat-o cu dantela si panglica pentru a fi in ton cu restul produselor.






     M-am trezit dis-de-dimineata si am livrat personal cadoul la sediul birourilor unde lucreaza persoana care m-a contactat si sarbatorita. Dupa jumatate de ora in timp ce ma intorceam acasa am primit un telefon de multumire pentru atentia pe care am acordat-o realizarii acestui cadou. Nu pot sa va spun ce zambet larg mi s-a afisat pe fata si ce mare era inima mea in acel moment.
     Dintotdeauna mi-a placut sa daruiesc cadouri si sa aduc fericire celor din jur, asa ca aceasta "aventura", caci m-am agitat destul de mult sa duc la bun sfarsit operatiunea "cadoul", mi-a adus o imensa stare de bine si mi-a demonstrat inca o data ca este foarte important in viata sa faci ceea ce iti place.

0 comentarii: